Fitnessmama.ro

Exercitii pentru abdomen la sala

Exercitii pentru abdomen la sala, exercitii pentru piept, biceps, spate, umeri, picioare, triceps, etc. Acesta este un exemplu al muncii tipice pe care marea majoritate a oamenilor o fac în sala de sport.

Mulți oameni nu efectuează corect exercițiile sau efectuează exerciții doar pentru o parte a corpului. Și apoi apar probleme pe termen lung. Și nimeni nu înțelege cum, mergând la sală 4-5 zile pe săptămână, ajung să aibă probleme cu spatele.

Adevărul este că un antrenament complex de bază este mult mai important decât un antrenamnet care include exerciții doar pentru o parte a corpului. Chiar dacă scopul tău e să obții un abdomen plat, nu ai cum să faci exerciții doar pentru această zonă. Trebuie combinate în așa mod ca să antrenezi tot corpul și în același timp să insiști pe zona abdominală.

Care sunt cele mai bune exercitii pentru abdomen la sala?

Dacă vorbim despre abdomen ca atare, trebuie mai întâi să subliniem că. Deoarece acesta cuprinde un set de grupuri de mușchi, nu va exista deci un singur „cel mai bun” exercițiu pentru abs, ci mai degrabă mai multe.

Prin urmare, „cel mai bun exercițiu pentru abdomen” ar trebui să fie „cele mai bune exercitii la sala pentru abdomen” și ar fi cele care îți permit să lucrezi toate secțiunile în cel mai eficient și mai sigur mod. Dar vom vedea greșelile mari mai târziu care sunt comise în aceste exerciții și cum să le rezolvi pentru a evita posibilele traume.

Ce exercitii pentru abdomen la sala ar trebui să fac?

Dintre exerciții pentru abdomen la sala fete, singurul pe care l-aș păstra ca recomandat este roata abdominală. Acum există mai multe exerciții pe care toată lumea ar trebui să le includă în rutina abdominală. Cu care să consolideze toți mușchii nucleului, reducând în același timp riscul de traumare.

Planșa

Fără îndoială, cel mai bun exercițiu pe care îl poți include în loc de greutățile de fier. Planșa afectează direct rectul abdominal. Și, la rândul său, îl forțează să antreneze toată musculatura spatelui (și chiar gluteii) pentru a menține poziția neutră a spatelui. În plus, are avantajul de a avea multe variante care nu te vor deranja să le realizezi.

Sfatul meu este să faci planșa de 8-10 secunde în loc să încerci să păstrezi poziția multe minute, după care să renunți.

Planșa nu este un exercițiu doar pentru abdomen, ci este unul dintre exercitii pentru abdomen și fese la sala sau acasă, cât și pentru spate și tot corpul. Dacă o realizezi corect.

Planșa laterală

Planșa laterală este unul din exercitii pentru piept la sală și pentru abdomen în primul rând, care vizează lucrul în principal pe oblice. La fel ca planșa clasică, are variații pentru a evita plictiseala. Și în ceea ce privește execuția sa, recomandarea este aceeași. Planșa cu durată cuprinsă între 8-10 secunde. După care încet vei avansa.

Presa Pallof – unul din cele mi eficiente exercitii pentru abdomen la sala

Poate fi un exercițiu necunoscut pentru mulți, dar dacă îl execuți bine, implică un efort mare din partea tuturor mușchilor care alcătuiesc trunchiul.

Acest lucru se poate face atât pe un scripete, cât și cu benzi elastice. Și dacă dorim să lucrăm din unghiuri diferite, putem crește sau micșora înălțimea fuliei sau a benzii elastice.

Este unul din cele mai eficiente exercitii pentru piept femei la sala. Dar totodată ajută și la întărirea abdomenului, a brațelor, și chiar a gâtului.

Dacă ai nevoie de antrenamente gratuite și sfaturi nutriționale urmăreșe-ne pe canalul de Youtube.

7 minute de exerciții pe zi pentru un abdomen frumos

Citește și articolul: Calorii pepene galben – regele verii

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu