Fitnessmama.ro

Exerciții pentru abdomen plat femei

Cele mai eficiente exerciții pentru abdomen plat femei rapid pot fi realizate și acasă. Fie că ai de pierdut puțină sau multă grăsime de pe burtă, răbdarea este esențială. Deși dieta corectă și planul de exerciții fizice pot fi foarte eficiente, va dura mai mult de trei săptămâni – și, în unele cazuri, mult mai mult – pentru a vedea rezultatele mult dorite.

Pentru multe femei un abdomen plat cu minim efort este un vis. Unele femeie, în funcție de tipul constituțional, au cea mai mare durere de cap când vine vorba de îmbrăcarea unei rochii cu talie, a unor pantaloni cu talie joasă și lista poate continua. Grăsimea abdominală poate fi eliminată prin exerciții și dietă.

Pentru a pierde grăsimea de pe burtă, trebuie să-ți faci corpul să înceapă să ardă grăsimea stocată. Pentru a face acest lucru, trebuie să creezi un deficit caloric, explică. Când consumi mai puține calorii decât arzi în mod regulat, corpul tău va începe să folosească grăsimea stocată pentru energie, iar celulele adipoase se vor micșora.

Exerciții pentru abdomen plat femei

Cele mai bune exerciții abdominale pentru femei vizează cele patru grupe musculare. Pentru a antrena și tonifia corect toate cele patru grupe musculare, este important să efectuezi o serie de exerciții de stabilizare. Antrenarea acestor mușchi de bază va stabiliza, de asemenea, coloana vertebrală și pelvisul pentru a-ți îmbunătăți postura și a reduce sau evita durerile de spate.

Un exercițiu eficient pentru stabilizare este bine cunoscutul plank. Nu numai că lucrează mușchii abdominali, dar și mușchii spatelui, umerii, mușchii fesieri și glutei. De asemenea, un exercițiu de stabilizare este și side plank sau plank din lateral. Puteți face într-o zi plank, în altă zi side plank.

Atunci când ai reușit cu stabilizarea, cele mai indicate exerciții pentru abdomen plat rapid sunt clasele cardio.

Antrenamentul cardio fac ca inima să bată cu putere. Acest lucru sporește circulația sanguină pentru a furniza cantități optime de nutrienți și oxigen fiecărei celulă a corpului. Dacă nu îți plac clasele de cycling, HIIT, poți alege ABC+Back sau clasele de step, în care vei combina exercițiile pe step cu exerciții pentru tonifiere.

Exerciții pentru abdomen plat femei rapid acasă

Dacă nu ai timp să ajungi la sală. Îți recomand câteva exerciții pentru abdomen puternic pe care le poți face oricând.

Bicicleta este un exercițiu excelent, care îți va tonifia abdomenul și este ușor de realizat.

Citește și – Exerciții abdomen femei înainte de a pleca la mare!

Din poziția culcat pe spate, ridică trunchiul, astfel ca centura scapulară să nu fie lipită de saltea, flexează picioarele 90 de grade. Extinde un picior și atinge genunchiul cu cotul pe diagonală. Schimbă piciorul și execută exercițiul ritmic. Fă 20 de repetări a câte 3 seturi.

Reptilia

Din poziția plank, du genunchiul la umăr prin lateral, apoi schimbă piciorul. Este un exercițiu de o complexitate moderată. De aceea este nevoie să ai un abdomen bine tonifiat. Vor lucra la intensitate maximă mușchii oblici abdominali.

Abdomene cu mingea medicinală

exercitii minge

Din poziția culcat pe spate, așază picioarele pe minge, astfel ca să se formeze un unghi de 90 de grade între coapse și gambe. Ridică ușor trunchiul în față, ducând mâinile extinse deasupra genunchilor. La ridicare expiră, inspiră când revii. Fă 20 de mișcări a câte 3 seturi.

Când execuți exerciții pentru abdomen plat rapid și zilnic, aceasta îți îmbunătățește condiția fizică și tu te simți mai bine.

Din 5 iulie te așteptăm la Maratonul în care vei reuși să slăbești până la 5 kilograme. Vei avea un abdomen plat și tonifiat împreună cu alte sute de mămici.

Spune-i și prieteni tale despre Maraton și înscrieți-vă împreună.

Lasă un comentariu