Fitnessmama.ro

Exerciții eficiente pentru abdomen și fese

Vrei să-ți tonifiezi burta, dar și să-ți întărești fesele? Știai că există exerciții pentru abdomen și fese care le pot face pe amândouă în același timp? Descoperă exerciții pentru fese și abdomen care îți vor permite să remodelezi silueta în doar câteva minute pe zi.

Astăzi îți oferim 3 exerciții pentru abdomen și fese. De făcut fără moderație, tot anul! Exercițiile noastre sunt accesibile tuturor, fără echipament. Tot ce ai nevoie este îmbrăcăminte sportivă și motivație.

Înainte de a începe, nu uita să te încălzești timp de 15 până la 20 de minute pentru a evita traumarea.

Întărirea abdomenului și feselor în același timp este posibilă!

În articolele anterioare v-am oferit o multitudine de exerciții pentru abdomen dar și exerciții de întărire a fesierilor.

Astăzi îți vom prezenta exerciții 3 în 1, exerciții pentru abdomen fese și picioare care îți vor permite să tonifiezi mușchii abdominali și fesieri în același timp. Efectuat ca antrenament de circuit de la 3 până la 4 ori pe săptămână, aceste mișcări îți vor permite să obții un abdomen plat și fund bombat în doar câteva săptămâni.

Exerciții eficiente

Nu este nevoie de mult pentru a obține o siluetă mai tonifiată și mai puternică: în doar 10 minute pe zi, poți să modelezi abdomenul și să întărești fesele. Cum? ‘Sau’ Cu ce? Prin stimularea a două grupe musculare hiper cunoscute, celebrele abs-gluteus. Nu ești atletic? Nicio problemă: programul nostru este extrem de simplu. Deci, chiar și dacă ești începător, îmbracă-ți o ținută confortabilă și dedică-i 10 minute în fiecare zi corpului tău. Iată exerciții pentru fese picioare și abdomen rapide, ușoare și eficiente!

Primul exercițiu este ridicarea picioarelor

Întinsă pe spate, așează mâinile sub fese pentru a sprijini spatele de pământ. Apoi ridică capul și lipește bărbia pe piept. Ridică picioarele drepte și strânse pe verticală și apoi coboară încet la 10 cm de la podea, controlând mișcarea. De asemenea, poți realiza foarfece orizontale sau verticale, cercuri mari sau cercuri de litere. Un exercițiu perfect pentru a lucra la contracția abdominalelor și feselor!

Ridicarea trunchiului

Acesta este exercițiul perfect pentru un fese frumoase. Întinsă pe spate, brațele alături de corp, mâinile pe podea, îndoaie genunchii, întinde ușor picioarele, apoi contractă fesele. Odată poziționată corespunzător, ridică bazinul fără să arcuiești spatele. Strânge fesele, strânge abdomenele și rămâi în această poziție câteva secunde, apoi coboară bazinul.

Bicicleta

Acest exercițiu îți permite să lucrezi abdomenul și mușchii fesieri. Întinde-te pe podea. Așează mâinile în spatele gâtului și ai grijă ca coatele să fie pe podea. Ridică picioarele astfel încât să formeze un unghi de 90 ° cu bazinul. Începe să pedalezi în timp ce contractezi abdomenul și respiră normal. În așa fel vei lucra abdomenul și fesele.

Pentru fiecare dintre aceste exerciții pentru picioare și fese dar și pentru abdomen, efectuează de la 3 până la 4 seturi a câte 10 până la 15 repetări. Datorită acestor exerciții pentru fese și picioare cât și pentru abdomen, vei menține o formă musculară bună și vei optimiza pierderea de grăsime. Evident, pentru a-ți atinge obiectivul, este necesară o alimentație sănătoasă!

Pentru mai multe antrenamente urmărește-ne pe canalul de Youtube unde vei găsi chiar și rețete de slăbit!

TOP 5 exerciții pentru un abdomen plat

Spor la antrenament!

Citește și articolul: Cum poți slăbi într-o săptămână?

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu