Fitnessmama.ro

Exerciții pentru fese la sală și acasă

Pentru cititorii noștri minunați, publicăm o mulțime de materiale despre antrenamentul corpului. În acest articol ești în căutarea unor exerciții pentru fese la sală sau pe care le poți efectua ușor și acasă, ca bonus primești și o mulțime de sfaturi utile. Lectură plăcută! Descoperă programele noastre de antrenamente și înscrie-te!

Ce influențează forma feselor?

Femeile au diferite forme a feselor. Principalul factor este genetica. Fetița moștenește structura regiunii fesiere a mamei sale. Totuși, nu îți face griji! Chiar dacă fesele au un aspect plat sau o formă pătrată, toate defectele pot fi corectate cu ajutorul nutriției și a unor exerciții la sală pentru fese sau chiar la tine acasă. Nimic complicat, doar dorință să ai!

Bolile, leziunile sau tulburările hormonale din timpul formării corpului feminin (10-15 ani) au un efect dăunător asupra aspectului feselor. De regulă, tratamentul rapid poate preveni dezvoltarea inegală a fibrelor musculare în zona pelviană.

La femeile adulte, sarcina și activitatea fizică scăzută afectează contururile. Schimbarea formei este asociată cel mai adesea cu acumularea de grăsime subcutanată. Prin urmare, trebuie doar să faci cardio moderat și să echilibrezi alimentația.

Începe cu o încălzire înainte de exerciții pentru fese la sală

Înainte de fiecare ședință, se recomandă încălzirea bună a corpului. Acest lucru va ajuta la utilizarea deplină a mușchilor țintă și la reducerea riscului de traumare.

Pentru încălzirea înainte de antrenament, este de preferat să faci exerciții care să integreze tot corpul. partea inferioară a corpului. Aceste pot include jogging ușor, mersul pe bandă, pedalarea bicicletei.

Nu are importanță dacă faci exerciții pentru picioare și fese la sală sau acasă pentru că oriunde te antrenezi nu ai nevoie de echipament complicat. E posibil și acasă.

Dacă te antrenezi acasă, încălzește-te cu propria greutate, sărind coarda sau făcând jogging. Durata recomandată a unui antrenament aerob este de la 10 până la 15 minute.

Tipuri de exerciții pentru fese la sală sau acasă

Toate elementele de antrenament ale corpului inferior pot fi împărțite în trei grupuri largi:

De bază

Elemente de putere concepute pentru a crește volumul gluteus maximus. Fetele care doresc să aibă un „fund brazilian” ar trebui să-și construiască programul în jurul unor astfel de exerciții. Majoritatea exercițiilor de fapt sunt exerciții pentru abdomen și fese la sală nu doar pentru fese.

Exercițiile de bază includ:

  • genuflexiuni;
  • prese pentru picioare;
  • fandări;
  • poduri gluteale;
  • sărituri cu o greutate suplimentară.

Izolante

Elemente de forță concepute pentru a dezvolta gluteus medius și mușchii minori. Acești mușchi nu sunt cu adevărat vizibili, dar pentru a crea o formă frumoasă sunt de asemenea recomandați. Exercițiile izolante includ:

  • piciorul condus în direcții diferite;
  • ridicarea membrelor inferioare cu o greutate.

Statice

Elemente pentru antrenamentul complex al celor trei departamente ale mușchilor fesieri. În așa fel nu faci mișcări active și sarcina este creată prin menținerea tensiunii în mușchii țintă pentru o perioadă de timp. Exercițiile statice includ:

  • poziția „scaun înalt”;
  • menținerea poziției într-o fantă;
  • pod static.

Bine de știut! Antrenamentul de forță este utilizat în general pentru tracțiunea generală. Dacă dorești să mărești volumul regiunii gluteale, nu-ți distrage atenția. Greutatea suplimentară va determina hipertrofia fibrelor musculare.

Câteva exerciții eficiente pentru „fese braziliene”

Am examinat fundamentele teoretice. Aacum este timpul să începi să exersezi! Îți oferim exerciții pentru fese la aparate sau acasă eficiente pentru pomparea feselor într-un timp scurt.

Totodată vreau să știi că fetele din clubul nostru aleg să se înscrie în maratonul Fund Bombat în 21 de zile pentru a obține un fund sexy.

Un obicei se formează în 21 de zile. De aceea avem doar 21 de zile pentru a ne crea obiceiul de a face sport, de a antrena mușchii fesieri, mușchii abdominali și obiceiul de a ne face un regim alimentar corect.

Vom lucra intensiv timp de 21 de zile asupra „centrului universului”, (adică fesieri), dar și a părții de sus a corpului. Femeia e frumoasă atunci când este în armonie cu corpul său.

Vizionează video-ul care urmează pentru a descoperi Top 5 exerciții pentru fese cu banda circulară!

În video îți explic cum să efectuezi corect fiecare exercițiu pentru a avea efect. Ai nevoie doar de o bandă circulară, nimic mai mult. Simplu și eficient.

Citește și articolul: Exercitii de slabit pentru abdomen – în 21 de zile

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu