Fitnessmama.ro

Exerciții pentru piept-femei

Pieptul, ceea cu ce noi femeile ne mândrim la maxim. Și chiar dacă mama natură nu a fost cu toate cea mai generoasă în materie de mărime, nu înseamnă că nu ne putem mândri cu o formă frumoasă. Sunt gata să-ți dezvălui niște exerciții pentru piept femei. Dar mai întâi de toate vreau să dezbatem niște chestii care la sigur te-au măcinat vreodată la nivel de gânduri sau idei. Haide să vorbim despre formele pieptului, genetică, mărime și ce putem face pentru a ne mîndri cu sânii noștri indiferent de situație. Dacă ești pregătită, să începem!

Rolul geneticii

Genetica își are rolul său cam peste tot. Când ajungem la piept, la sigur și-a lăsat și aici amprenta. Pieptul este diferit ca formă și mărime la fiecare din noi în parte. Hai să numim asta un fel de ,,moștenire”. Și după cum se spune, trebuie să te mulțumești cu ce ai. Înțelege că îți place sau nu, forma pieptului tău nu poate fi schimbată, dar poți îmbunătăți unele aspecte cu niște exerciții piept femei. Primul pas pe care trebuie să-l faci, este acceptarea. Acceptă ceea ce ai luat pe calea geneticii și devino mândră de unicitate pentru început.

Pot crește sânii pe cale naturală?

Nu. Pentru început, mărimea tot face parte din genetică. Există momente când aceștia cresc, în cazul îngrășării spre exemplu, la fel ca și alte părți ale corpului. Dar în mod natural, odată ce o să revii la greutatea normală, o să ai și pieptul ca înainte. La fel este și cu alăptarea. În momentul alăptării ai pieptul ceva mai mare dar nu și după încheierea procesului. Chiar și un complex de exerciții pentru piept acasă femei, nu îți face sânii mai mari. Cu toate că le poate oferi  o formă mai fermă și aspect sănătos.

Exerciții pentru un piept ferm

1.Flotările

Flotările sunt mega funcționale din câte ai observat. Se folosesc în foarte multe antrenamente. De asemenea aceste întăresc mușchii pectorali și dau un aspect plăcut părții tale superioare.

2.Rugăciune

Poziția de rugăciune, adică cu ambele brațe în fața pieptului. Pur și simplu presezi palmele una în cealaltă. Vei obsrva automat cum mușschii se încordează. Fă-o cu putere.

3.Exerciții cu gantere

Un alt exercițiu categorizat ca exerciții pentru piept femei acasă. Dacă nu ai la dispoziție gantere, folosește două sticle mici cu apă. Este simplu. Ridici greutățile la piept, le duci lateral și iar la piept. Nu uita să expiri.

4.Ridicarea mâinilor din poziție culcată

Poți ține în mâini un obiect dacă dorești. Tot ce trebuie să faci este să duci mâinile din poziție culcată, deasupra bazinului până deasupra capului. Repetă aceste mișcări de câeva ori.

Aceste exerciții pentru piept acasă femei pot fi repetate zilnic. Ai nevoie doar de câteva minute în zi. Scopul exact al acestora este de a preveni o diastază a pieptului în timp dar și pentru ai îmbunătăți aspectul la moment.

Ține minte

Lenjeria pe care o porți, joacă un mare rol în legătură cu aspectul pieptului tău. Un sutien de calitatea proastă poate să strice imaginea chiar dacă ai un piept frumos dar și să-ți creeze discomfort. Optează pentru calitate. Dacă faci sport, alege să o faci într-un top special pentru a nu avea traume.

Acum că ai primit niște îndrumări și un top exerciții piept femei, cred că ești gata să strălucești. Trezește frumosul din tine și demonstrează-ți în primu rând ție că ești mândră să fii femeie. Acceptă-te și vei fi acceptată. Nu învinui genetica, ești frumoasă în felul tău.

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie să-l vadă și un prieten!

Lasă un comentariu