Fitnessmama.ro

Exerciții eficiente pentru un abdomen plat

Visezi să ai un abdomen plat? Să știi că nu este posibil cu o rutină de exerciții pentru un abdomen plat potrivită. Vei putea obține o siluetă de invidiat. Îți oferim 5 exerciții eficiente pentru un abdomen plat pe care să-l ai nu doar cât durează vara, ci tot timpul, pentru a te bucura de corpul tău. Pentru că se te simți bine în corpul tău este cel mai important. Iar pentru asta se merită să depui toate eforturile. Și să le depui din plăcere.

Faci exerciții pentru un abdomen plat în fiecare zi dar nu vezi rezultate

Faci exerciții pentru un abdomen plat acasă în fiecare zi fără a vedea rezultate? Este total normal. Pentru că este esențial să variezi exercițiile abdominale pentru a lucra toți mușchii abdominali. Repetarea clasică a unor ridicări a trunchiului nu-ți va oferi un abdomen plat, deoarece acestea întăresc doar rectul abdominal, superficial, care, dimpotrivă, pot favoriza efectul „abdomen gras”. Dacă nu ai grijă să le efectuezi corect, nu vei avea rezultate. Este important să întărești și ceilalți mușchi abdominali, cum ar fi mușchii transversali, efectuând exerciții dinamice sau de bază.

Repetarea acelorași exerciții pentru un abdomen plat rapid va duce la faptul că corpul tău se va obișnui cu acest proces. Acest lucru face imposibil să obții progrese sau să te antrenezi pentru a întări efectiv abdominalele. Programele noastre de antrenament includ o varietate de exerciții abdominale care lucrează toți mușchii abdominali, variind în dificultate și număr de repetări, ceea ce te va ajuta să obții rezultatele dorite. Nu poți stagna niciodată. Avem chiar programul Abdomen Plat în 21 de zile pentru a scăpa de burtică și a avea acel abdomen la care visezi demult.

Alt lucru extraordinar despre programul Abdomen Plat este că acesta conține o componentă de construcție a mușchilor cu greutatea corporală. Prin urmare, îți oferă exerciții complete care lucrează simultan mai multe zone musculare, inclusiv abdominale. Datorită dorinței și motivației tale, rezultatul va fi garantat!

4 cele mai eficiente exerciții pentru un abdomen plat

Planșa

Planșa este cel mai bun mod de a consolida mușchii abdomenului. Planșa permite să tonifiezi abdomenul prin întărirea transversului. Acesta joacă un rol esențial în menținerea viscerelor. De asemenea, este responsabil pentru puterea corpului tău. Planșa ajută la modelarea abdomenului și la întărirea spatelui, deoarece este important să ai grijă de postură pentru a te bucura de o siluetă mai subțire.

Alpinistul

Foarte complex, alpinistul este atât un exercițiu cardio, cât și un instrument excelent pentru antrenarea curelei abdominale. Dezvoltă mai mulți mușchi, inclusiv abdominali, fesieri, triceps … Alpinistul te ajută să obții un abdomen plat, lucrând mușchii adânci ai abdomenului, în special transversal și oblic.

Ridicarea trunchiului

Variază cerințele musculare și bucură-te de un efect 2-în-1 datorită acestui exercițiu. Acesta tonifiază gluteii în timp ce efectuezi abdominalele. Acestea sunt implicate în menținerea posturii și te ajută să reziști forței exercitate de greutatea corporală atunci când o ridici.

Mai multe exerciții pentru abdomen vezi în video ce urmează.

7 minute de exerciții pe zi pentru un abdomen frumos

Ridicarea trunchiului inversat

Este un exercițiu abdominal accesibil chiar și începătorilor. Cu toate acestea, asigură-te că se efectuează corect, altfel ar putea apărea dureri de spate. Mușchii abdomenului sunt solicitați în mod activ. Așa vei obține aspectul unor „batoane de ciocolată” pe abdomen.

Sfaturile noastre – exerciții pentru un abdomen plat

Pe lângă un antrenament sportiv regulat și exerciții fizice pentru un abdomen plat, ai nevoie și de o alimentație echilibrată. Vei obține un abdomen plat datorită unui regim alimentar sănătos pentru a elimina balonarea. Noi îți vom oferi un ghid nutrițional care conține peste multe sfaturi și rețete pentru a te ajuta să-ți atingi obiectivul. 80% din rezultatele tale depind de alimentația ta. Ai grijă de aceasta și vei avea în sfârșit silueta la care visezi.

Citește și articolul: Calorii pizza – atunci când ești la regim

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu