Fitnessmama.ro

Exerciții spate femei

A avea un spate muscular este un adevărat atu de farmec pentru femei! Probabil te întrebi cum să întărești spatele pentru a obține o siluetă armonioasă și feminină. Ai ajuns în locul potrivit, iată toate sfaturile noastre și selecția noastră cu cele mai bune exerciții pentru a-ți întări spatele. Ce ar putea fi mai bun atunci când ești femeie decât să ai o talie subțire, un spate drept și o postură tonifiată și feminină? În acest articol îți oferim exerciții spate femei pentru rezultate vizibile rapide și de durată.

Spatele: un grup muscular format din 2 mușchi principali

Spatele este alcătuit din mai mulți mușchi, inclusiv 2 principali: mușchii latissimus dorsi și mușchii trapez. Latissimus dorsi se lărgește și îngroșă spatele (ceea ce conferă acel aspect de evazare de la talie până la umeri). Mușchii trapez, pe de altă parte, sunt mușchi care formează un diamant mare de la mijlocul spatelui până la ceafă.

De ce trebuie să-ți construiești spatele?

Este important să-ți construiești spatele, deoarece este o parte a corpului tău care se află zilnic în forță. De exemplu, atunci când ridici ceva, spatele trebuie să suporte cea mai mare parte a greutății.

În plus, construirea mușchilor spatelui îți permite să ai o poziționare mai bună atunci când ești așezată. În afară de aspectul estetic, îți permite, de asemenea, să limitezi durerile de spate pe termen lung. Pentru asta există exercitii pentru spate femei care te vor ajuta esențial.

Cum să antrenezi mușchii spatelui?

Pentru a-ți antrena spatele în mod corespunzător, ar trebui să faci mișcare regulată și mai ales să încerci să stai în poziție corectă când stai așezată sau în picioare. Cu toate acestea exercitii pentru spate acasa femei regulate te vor ajuta să menții o postură bună. De asemenea, este important să rămâi hidratată pe tot parcursul zilei și în timpul activității fizice. Dacă dorești să-ți construiești rapid mușchiul spatelui, încrearcă să combini exercițiile de mai jos.

Planșa

Primul dintre exercitii pentru spate drept femei este planșa. Acest antrenament este foarte ușor de făcut, deoarece nu ai nevoie de niciun echipament pentru a o face. Planșa îți va permite să-ți întărești spatele, dar și abdominalele.

Pentru a efectua planșa, trebuie să te poziționezi pe antebrațe și să așezi corpul paralel cu podeaua. Când te afli în poziția corectă, contractează abdomenul și rămâi în această postură timp de 45 de secunde. Apoi fă pauză timp de 20 de secunde, apoi repetă de 5 ori.

Acest exercițiu îți va întări spatele în timp ce lucrezi și restul corpului. Poți face planșa de mai multe ori pe săptămână și o poți combina cu alte exercitii spate sala femei. În plus, pentru a construi spatele mai bine, poți face acest exercițiu pe partea stângă și apoi pe partea dreaptă. Pentru a face acest lucru, poziționează-te pe un antebraț și ridică corpul pentru a forma un unghi drept la nivelul axilei.

Ridicarea trunchiului

Ridicarea trunchiului este unul dintre cele mai bune exerciții pentru a-ți construi mușchii spatelui. Îți va lucra exclusiv spatele în profunzime. Pentru a face acest lucru, întinde-tepe spate și îndoaie picioarele. Apoi, ridică bazinul astfel încât să fie perpendicular pe partea inferioară a picioarelor. Rămâi în această poziție timp de 3 secunde prin contractarea gluteilor și apoi revenă încet în jos.

Repetă această mișcare de 20 de ori, apoi întrerupe 30 de secunde și repetă de 4 ori. Vei simți rapid că spatele funcționează. Totuși, dacă te doare prea tare spatele, scade intensitatea exercițiului sau ridică bazinul mai puțin. Poți crește numărul de repetări ulterior.

Mai multe exerciții spate femei găsești pe pagina noastră de Youtube

🔥Top 4 exerciții zilnice pentru un spate sănătos

Citește și articolul: Calorii piept de pui

Dacă ți-a fost util acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu