Fitnessmama.ro

Exerciții umeri

Umeri frumoși la o femeie înseamnă: echilibru, simetrie și proporție. Umerii sunt mușchi importanți pentru structura părții superioare a corpului, deoarece, împreună cu spatele, dau acest efect de evazare, această formă de „V”. Umerii sunt considerați un grup muscular mare, deoarece sunt alcătuiți din mai multe mănunchiuri și niciunul dintre ele nu trebuie neglijat pentru a realiza o bună dezvoltare musculară. Exerciții umeri sunt importante pentru construirea mușchilor umerilor.

Întărirea umerilor îți poate îmbunătăți postura și îți poate ușura o multitudine de sarcini, indiferent dacă este vorba de o valiză grea sau de un copil mic. Care este cel mai bun mod de a exercita acest grup muscular? Unele exercitii umeri laterali sunt pretinse pentru bărbați, în timp ce altele sunt destinate femeilor. Dar experții spun că acest lucru este doar marketing. „Nu există un antrenament specific sexului”. Cu toate acestea, există diferite exerciții umeri, în funcție de obiectiv, nivelul de flexibilitate și condiția fizică. Сând vrei să faci exercitii umeri aparate nu sunt obligatorii. Poți face și acasă fără aparate.

De ce să faci exerciții umeri?

Umărul este un grup muscular apreciat de culturiști, deoarece atunci când este dezvoltat permite să aibă o structură superioară a corpului. Umerii dezvoltați permit să ai talia în V și prin efect optic să rafinezi dimensiunea.

Plăcut de lucrat, umerii sunt considerați a fi un mușchi mare datorită diferitelor pachete care le formează. Nu neglija niciun fascicul, nici măcar vreo ședință de umăr. Pentru umeri exercitii poți face foarte diverse și combinate. Există pentru asta foarte multe exercitii umeri fara greutati de făcut acasă.

Cum să antrenezi umerii acasă?

Presa militară

Începe antrenamentul direct cu poziția de presă militară, care întărește toate cele trei părți ale umerilor. Acesta face parte din exercitii umeri posteriori foarte eficiente. Aici se sugerează să faci 3 seturi de la 20 până la 30 de repetări cu 45 de secunde de odihnă între fiecare set. Pentru acest exercițiu, vei avea nevoie de două gantere de 2 sau 3 kilograme. Sau două sticle de apă de 1L sau 1,5L vor face trucul!

Poziția inițială: în picioare, picioarele ușor depărtate pentru mai multă stabilitate și fesele strânse, deschizi brațele, coatele la înălțimea umerilor.

Mișcarea: împingi ganterele în sus.

Respirație: respiră în timp ce ridici ganterele și inspiră în timp ce cobori.

Pasărea

Se recomandă urmărirea poziției Pasăre, care întărește umerii. Trebuie să faci 3 seturi de la 15 până la 20 de repetări cu 45 de secunde de odihnă între fiecare set. Pentru acest exercițiu, vei avea nevoie de două gantere de 2 sau 3 kilograme. Sau două sticle de apă de 1L sau 1,5L vor face trucul.

Poziția inițială: În picioare, cu picioarele ușor depărtate pentru o mai mare stabilitate și fesele strânse, îndoi genunchii, îți înclini trunchiul cu 45 ° înainte, ridici maxilarul.

Mișcarea: brațele ușor îndoite, aduci ganterele în spatele umerilor și apoi revenă la poziția de plecare.

Respirație: inspiră în timp ce aduci ganterele în spatele umerilor și expiră în timp ce revii la poziția de plecare.

Cercuri

Ultimul exercițiu recomandat de antrenor: cercurile, care fac posibilă tonificarea umerilor și lucrul de această dată pe un regim de întărire și rezistență musculară. Antrenoarea sugerează 3 seturi de câte 10 repetări ale fiecărei mișcări. Pentru acest exercițiu, nu ai nevoie de echipament special.

Poziția inițială: stai cu picioarele ușor depărtate pentru mai multă stabilitate și fesierii strânși.

Mișcarea: efectuează 10 cercuri de amplitudini mici, apoi 10 cercuri din ce în ce mai mari întotdeauna din față în spate și în cele din urmă 10 cercuri de amplitudini maxime. Apoi fă exercițiul în cealaltă direcție, înapoi în față.

Respirație: respiră atunci când eliberezi efortul, respiră atunci când te contractezi.

De asemenea lista poate continua cu exercitii umeri scripete, dar înainte de a alege antrenamentul, e necesar de a stabili totuși obiectivul. Totodată sunt și exercitii umeri culturism foarte eficiente. Cu această alegere te putem ajuta noi.

Descoperă TOP 5 exerciții pentru umeri

Citește și articolul: Exerciții spate femei

Dacă ți-a fost util acest articol distribuie și ajută-ne să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu