Fitnessmama.ro

Program de exerciții pentru abdomen

Vrei să ai un abdomen plat și tonifiat? Acest program de exerciții pentru abdomen îți arată cum să antrenezi eficient mușchii abdominali și să pierzi grăsimea cu exerciții de bază, care îți vor lua mai puțin de 10 minute!

Abdomenul nu este întotdeauna ușor de lucrat. Dar noi vom împărtăși cu tine cele mai bune exerciții pentru a întări eficient această zonă a corpului, acasă.

De ce am probleme cu arderea grăsimilor pe abdomenul inferior?

Fiziologic, pierderea burticii nu este mai dificilă decât pierderea coapselor sau a feselor. Îmi pare rău că rup această idee preconcepută, dar este bine să o amintim. Tendința genetică poate juca cu siguranță un rol. Unii vor tinde să se îngrașe la burtă, în timp ce pentru alții vor fi fesele. Cu toții avem zona noastră țintă.

De fapt, un abdomen plat este înainte de toate o chestiune multidisciplinară, nu există doar un singur lucru care funcționează, nici o rețetă minune. Ce funcționează? Alimentația echilibrată + antrenamente regulate. Nimic nou dacă mă cunoști, asta e mantra mea, îți tot spun asta.

Dacă, în ciuda eforturilor tale grele, nu poți să-ți tonifiezi abdomenul, atunci poate că răspunsul se află în antrenamentul tău și mai precis în tipul de exerciții de construcție musculară pe care le faci.

Ridicarea trunchiului: greșeala de evitat

Pentru a avea un abdomen mai plat trebuie să-ți întărești și să lucrezi mușchii abdominali. Dar nu oricare.

Greșeala #1 este să faci ridicarea trunchiului ca un nebun. Oprește masacrul! Ridicarea trunchiului nu te va face să-ți pierzi grăsimea de pe abdomen, dimpotrivă, va oferi volum. Și da, pentru că făcând acest tip de exerciții lucrăm un mușchi superficial, rectul abdominal, bun pentru pătrățelele de ciocolată dar zero pentru aspectul abdomenului plat.

Care este soluția? – Un program de exerciții pentru abdomen

Soluția este să te concentrezi asupra mușchiului real de la originea abdomenului plat: transversalul! Situat sub oblici și dreptul abdominal, este cel mai profund mușchi din abdomen și, de asemenea, unul dintre cei mai importanți deoarece menține viscerele. Bine musculos, el este cel care va da acel aspect de abdomen plat, foarte neted.

Cel mai bine este să-l faci să funcționeze în mod complementar cu oblicurile care vor crea un fel de corset natural. Și mai ales prin favorizarea mișcărilor care necesită o bună poziționare a spatelui, o bună respirație și o contracție optimă a perineului.

Un program de exerciții pentru abdomen de la un antrenor calificat te va ajuta să-ți atingi obiectivul mai ușor.

Cel mai bun program de exerciții pentru abdomen

Nu te învăț nimic nou, planșa clasică este exercițiul de top pentru tonifierea curelei abdominale și aplatizarea abdomenului. Însă daca vrei să schimbi puțin aspectul de scândură tradițională, îți recomand foarfeca alternantă, exercițiu foarte interesant pentru a întîri mușchiul transversal în profunzime.

Ai grijă să strângi buricul spre coloana vertebrală atunci când efectuezi aceste mișcări pentru a câștiga eficiență. Și mai presus de toate, nu există NUMAI ridicarea trunchiului pentru a lucra abdomenul! Mișcările generale, cum ar fi genuflexiuni, fandări, flotări, sărituri te vor ajuta, de asemenea, să elimini mica geamandură.

Schimbă antrenamentele și apelează la exerciții de întărire musculară cu elasticul sau alte echipamente.

Te invit să descoperi un program exerciții abdomen acasă ușor de efectuat, fără echipamente și nu durează mai mult de 7 minute!

În ce cazuri ar trebui să consulți un specialist?

Dacă nu reușești să creezi și să urmezi această rutină, mai ales din cauza unei diastaze a abdomenului, poate fi momentul să consulți un medic specialist. În urma supraponderalității sau a sarcinii, o diastază poate provoca într-adevăr acest aspect proeminent pe abdomenul inferior și poate fi destul de invalidantă în sportul de zi cu zi. Este important să fie observat cu adevărat de un profesionist pentru a putea acționa.

Un alt factor de luat în calcul pentru femei: dezechilibrele hormonale. Pentru că da, odată cu apropierea menopauzei și după menopauză, apare o modificare a depozitării grăsimilor. Hormonii feminini favorizează stocarea scăzută (coapse, fese, burtă), dar odată cu menopauza, acești hormoni nu mai sunt produși de organism. Testosteronul devine apoi mai ridicat, femeile se alătură nivelului hormonal al bărbaților ceea ce favorizează stocarea grăsimii intra abdominale, și anume circumferința taliei. Îngrijorarea este că această grăsime abdominală, numită grăsime viscerală, se blochează în jurul organelor și mușchilor, ceea ce crește semnificativ riscul de boli cardiovasculare.

De aceea este cu atât mai important să practici sportul și să mănânci bine după 50 de ani!

În mod clar, nicio nu ai nici o barieră pentru a obține un abdomen plat, indiferent de situația ta! Nu te mai întrista că ai așa burtă, mișcă-te, distrează-te, consultă-te dacă este cazul, înscrie-te într-un program exerciții abdomen și mai ales eliberează-te de auto-judecată, vei vedea că burtica ta nu va mai fi o problemă!

Citește și articolul: Program de definire și slăbire acasă

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi

Lasă un comentariu