Fitnessmama.ro

Rețete cu calorii puține

Cauți rețete cu calorii puține? A putea să te delectezi cu rețete ultra-gurmet fără să te îngrași… Cu toții visăm la asta! Și cine a spus că este imposibil? Sigur nu noi! Acum fă loc pentru aperitive, feluri principale și deserturi cu conținut scăzut de calorii! Ai rețete sărace în calorii care se vor potrivi cu dieta pe care ai ales-o. Scufundă-te în aceste rețete delicioase, fără să îți faci griji pentru calorii. Promit, nu sunt multe. Și pentru a-ți fi mai ușor, alege-ți pragul maxim de calorii: optează pentru rețete cu mai puțin de 300, mai puțin de 200 sau mai puțin de 100 de calorii. Cu selecția noastră de rețete cu conținut scăzut de calorii vei avea parte de multă distracție!

De ce să mănânci fructe de mare?

În această zi, probabil că vom gusta din nou un platou de somon, stridii sau chiar creveți. Aceasta este o veste excelentă având în vedere beneficiile nutriționale ale acestor produse. Explicații de la doi specialiști în nutriție.

Mănâncă în cantități mari în perioada sărbătorilor și vara. Fructele de mare ar trebui să fie în farfurii pe tot parcursul anului pentru că sunt pline de atâtea bunătăți. Sărace în calorii, bogate în proteine ​​și minerale… Dacă nu există o contraindicație medicală, acestea trebuie consumate fără moderație.

Din fructe de mare poți găti diverse rețete de mâncare fără calorii și foarte delicioase.

Diverse și sărace în calorii

Diversitatea lor este, fără îndoială, primul lor atu conform lui Frédéric Saldmann, cardiolog și nutriționist, autor al cărții Sănătatea ta fără risc. „Când ești atent la greutatea ta, ai tendința de a mânca același lucru în fiecare zi și te plictisești destul de repede. Lucrul bun la fructele de mare este că există de toate felurile și le poți schimba tot timpul”, spune el. Nimic mai bun pentru a te delecta cu rețete și a consuma fructe de mare ca aperitiv sau ca fel principal fiind gătitte după diverse rețete calorii reduse.

Conținutul lor de calorii este, de asemenea, un avantaj semnificativ. „Fructele de mare conțin foarte puține grăsimi și sunt fără zahăr. Prin urmare, au un conținut scăzut de calorii”, spune Vanessa Bedjaï-Haddad, dietetician și nutriționist, autoarea cărții My gourmet program to wean myself off sugar. Așa că nu te priva dacă ai chef să mănânci o duzină. „Nu ar trebui să fii copleșit de cantitate. De exemplu, zece până la cincisprezece stridii reprezintă doar 100 g de carne ”, anunță profesionistul.

În video ce urmează poți descoperi una din rețete cu calorii puține .

Rețete cu calorii puține – proteine ​​și minerale

Fructele de mare sunt, de asemenea, bogate în proteine, nutrienți esențiali pentru țesutul muscular și funcționarea sănătoasă a organelor. „Conțin între 10 și 15 g la 100 g. Și sunt proteine ​​bune ”, spune Vanessa Bedjaï-Haddad. Acestea „oferă un efect de sațietate și previn gustările toată ziua”, continuă dr. Saldmann.

Aceste feluri de mâncare sunt, de asemenea, foarte generoase în micronutrienți (fier, fosfor, seleniu, fluor, cupru, zinc) și în special în minerale (magneziu, sodiu, calciu, iod). De exemplu, midiile și stridiile „au de două ori mai mult fier decât carnea roșie”, adaugă cardiologul. Iodul – mult mai prezent în stridii – „ajută la menținerea funcționării corecte a tiroidei, care are nevoie constant de el”, spune dr. Saldmann. „Joacă un rol și în funcționarea sistemului nervos”, precizează nutriționistul dietetician.

Sodiul (sarea) are un rol fundamental in hidratarea organismului. „Există o legătură directă între circulația apei în organism și sare”, explică Vanessa Bedjaï-Haddad. Magneziul este excelent pentru combaterea stresului, iar calciul, după cum știe toată lumea, este important pentru oase puternice. „Este cel mai abundent mineral din organism. Este principalul constituent al scheletului, îi asigură rigiditatea”, amintește nutriționistul dietetician.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Calorii portocale – cele mai consumate fructe

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu