Fitnessmama.ro

Top exerciții pentru slăbit acasă

Crezi că este posibil să slăbești singură acasă? Cu siguranta da!

Nu trebuie să mergi la sală, să angajezi un antrenor și să elaborezi un program de antrenament profesional dacă sarcina ta este doar să pierzi câteva kilograme în plus și să îți tonifiezi întregul corp.

Există o serie de exerciții pentru slăbit acasă extrem de eficiente care, pentru unii însă, devin un adevărat test de forță și rezistență. Avantajul lor este executarea rapidă și eficiența înaltă.

Începe cu un număr mic de exerciții: fa o încălzire, apoi câteva seturi. De îndată ce simțiți că rezistența crește, nu ezita să crești numărul de repetări.

Acum să trecem la exercițiile de slăbit rapid acasă propriu zise.

Sărituri cu coarda

Săritul corzii este un exercițiu excelent pentru antrenamentele la domiciliu. Acest exercițiu lucrează mușchii brațelor, picioarelor, spatelui și abdomenului. Începe cu 1 până la 2 minute de sărituri cu coardă și treci treptat până la 10 minute de sărituri.

Flotări

Nu te mira că exercițiile de bază se regăsesc în majoritatea programelor de antrenament pentru slăbit. Acest lucru se datorează faptului că acestea sunt printre cele mai eficiente și pot fi realizate în diferite variante.

Flotările sunt exerciții acasă de slăbit eficiente mai ales pentru cei care vor să slăbească în brațe. De asemenea, ele implică mușchii pectorali, ai abdomenului și ai picioarelor.

Poziționarea corectă a mâinilor este deosebit de importantă. Ele trebuie așezate la nivelul umerilor și aduse cât mai aproape posibil, coatele nu trebuie îndepărtate, ci încearcă să le lipești de corp. Începătorii pot face flotări de pe genunchi. Pe măsură ce inspiri, coboară, pe măsură ce expiri, ridică-te.

Planșa (plank)

Acesta este probabil unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru slăbit acasă pe care îl poți face.

Începe din poziția de flotări, corpul de la cap până la tălpi ar trebui să formeze o linie dreaptă. Acum încordează la maxim mușchii abdomenului, spatelui, brațelor, picioarelor și feselor și ține poziția timp de 5-10 secunde.

Important: pentru pierderea în greutate, intensitatea tensiunii musculare este mult mai importantă decât durata exercițiului.

Burpee

Un exercițiu foarte dinamic pentru slăbirea rapidă acasă. Acestea sunt în esență genuflexiuni cu o poziție suplimentară între repetări.

Cea mai dinamică opțiune este:

Coboară în genuflexiune, apoi pune mâinile pe podea, și după sari în poziția de planșă. În continuare faci totul în ordine inversă: din planșă sari înainte în poziția coborâtă în genuflexiune și apoi sari în sus. Repetă în cerc: te cobori, planșă, te strângi, sari în sus …

Cu cât faci mai repede exercițiul și cu cât sari mai sus, cu atât antrenamentul tău va fi mai eficient. Concentrează-te pe aceste aspecte mai degrabă decât pe numărul de repetări pentru a obține rezultate maxime!

Lasă un comentariu